سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

تفاوت میکروبلیدینگ و دیگر روش‌های پر کردن ابروها

 


در حال حاضر روش‌های مختلفی برای پر کردن ابروها با استفاده از رنگ‌دانه‌ها یا موهای طبیعی به وجود آمده است که هرکدام مزیت‌های و معایب مخصوص خود را دارند. در این بخش قصد داریم مقایسه‌ای مختصر میان میکروبلیدینگ و هرکدام از این روش‌ها داشته باشیم تا شما بتوانید متناسب با شرایط خود انتخاب درست‌تری داشته باشید.

 

مقایسه میکروبلیدینگ و هاشور
تفاوت اصلی هاشور و میکروبلیدینگ در ابزار کار آن‌هاست؛ در میکروبلیدینگ از تیغه‌ای با ۱۰ یا ۱۲ سوزن ریز استفاده می‌شود اما تیغه هاشور یک تیغه تکی است که خراش‌هایی یک تکه در پوست ایجاد می‌کند. بعد از ایجاد خراش‌ها حجم کافی از رنگ‌دانه‌های متناسب با رنگ ابروها در آن‌ها قرار داده می‌شود که مدل و فرم ابروها را کاملا طبیعی می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان گفت که هاشور برای افرادی با ابروهای پرپشت که دوست دارند تغییراتی جزئی ایجاد کنند بسیار مناسب خواهد بود. همچنین کنترل تیغه در این روش راحت‌تر است و فرم دهی به ابروها سریع‌تر انجام می‌گیرد.

 

مقایسه میکروبلیدینگ و تاتوی ابرو
تاتوی ابرو یکی از راهکارهای پرپشت کردن ابروها یا فرم دهی به آن‌هاست که برای مدت چند سال طرفداران زیادی پیدا کرد؛ اما بعد از پیدایش روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ که نتایج طبیعی‌تری داشتند کم‌کم فراموش شد. البته ممکن است هنوز هم افرادی وجود داشته باشند که نتایج تاتوی ابرو را به دیگر روش‌ها ترجیح دهند. در این روش به جای رنگ‌دانه از جوهر استفاده می‌شود و سوزن‌های آن نیز در عمق بیشتری از پوست وارد خواهند شد.

در مقایسه با میکروبلیدینگ ماندگاری تاتوی ابرو بسیار بیشتر است؛ اگر به افرادی که قبلا تاتو انجام داده‌اند نگاهی بیندازید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد. نکته اینجاست که نتایج تاتو چندان طبیعی نیست و جوهر آن بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهد و گاهی به رنگ سبز یا آبی درمی‌آید. همچنین اگر منطقه‌ای از ابرو تراشیده شده باشد، رشد این قسمت‌ها می‌تواند ظاهری ناخوشایند و نه‌چندان زیبا به چهر شما ببخشد.


مقایسه میکروبلیدینگ و سایه ابرو
سایه ابرو که به نام میکروشیدینگ هم شناخته می‌شود روشی است که در آن با استفاده از رنگ‌دانه‌های سطحی فرم ابرو را کامل‌تر می‌کنند. این کار را در واقع می‌توان فرم دادن ابروها با نوعی مداد ابروی دائمی دانست. سوزن مورد استفاده در سایه ابرو دارای سری گرد و تیزی است که نقطه‌هایی ریز بر روی ابرو ایجاد می‌کند؛ این نقطه‌ها درنهایت با استفاده از رنگ‌دانه‌هایی شبیه به رنگ طبیعی ابروها پر خواهند شد. این در حالی است که در میکروبلیدینگ سوراخ‌هایی ریز و کنار هم ایجاد می‌شوند که کمی عمیق‌تر هستند و رنگ‌دانه‌های آن نیز ماندگاری بیشتری دارد.

می‌توان گفت که در میان سایه ابرو و میکروبلیدینگ روش اول برای افرادی که پوست چربی دارند مناسب‌تر است و ماندگاری بیشتری دارد. نکته دیگر اینکه این روش خراش و زخم‌های کوچک‌تری ایجاد می‌کند و به همین دلیل کسانی که پوست حساس و آسیب‌پذیری دارند می‌توانند از سایه ابرو به جای میکروبلیدینگ استفاده کنند.

 

مقایسه میکروبلیدینگ و کاشت ابرو
کاشت ابرو عملی گران‌قیمت است و افراد زیادی به دلیل مسائل مالی به سراغ آن نمی‌روند؛ اما در مقابل نتایج آن کاملا طبیعی است و عوارض میکروبلیدینگ را هم ندارد. درواقع موهای کاشته شده در این روش درست مانند موهای طبیعی ابرو رشد دارند و می‌توان آن‌ها را به فرم‌های مختلفی درآورد. علاوه بر این کاشت ابرو عملی تهاجمی است و فرد بعد از انجام آن نیاز به مدتی استراحت دارد. نتایج این روش کاملا دائمی است و موهای کاشته شده به دلیل مقاومت در برابر ریزش تقریبا تا آخر عمر باقی خواهند ماند. در مقابل در روش میکروبلیدینگ هر چند وقت یک‌بار نیاز به تمدید رنگ‌دانه‌ها وجود دارد و نتایج آن در مقایسه با کاشت طبیعی به نظر نمی‌رسد؛ اما قیمت آن بسیار کمتر است و کل عمل نیز در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود.

 

پیگمنتر : هانا حیدری

فیبروز ابرو شیراز

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی