سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

۳۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۵فروردين

فیبروز ابرو

 

انجام خدمات فیبروز در سالن زیبایی هانا

 

09179091363  حیدری

 

فرهنگشهر

 

 

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۱۵فروردين

میکاپ عروس در شیراز

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۱۵فروردين

شنیون عروس

 

سالن زیبایی هانا بهترین آره عروس در شیراز با بهترین مدل ها در خدمت شما عزیزان می باشد.

۰۹۱۷۹۰۹۱۳۶۳ حیدری

فرهنگشهر

 

شنیون عروس در شیراز

 

شنیون عروس در شیراز

 

 

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۱۳فروردين

شنیون شیک و ساده

 

 

بهترین شنیون های حرفه ای شیک و ساده در سالن زیبایی عروس هانا با مدیریت حیدری(09179091363، فرهنگشهر )

 

 

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۱۳فروردين

مدل آرایش چشم مشکی به همراه نحوه انتخاب رنگ سایه

 

 

نحوه ی سایه زدن چشم ها در زیبایی آرایش چشم مشکی تاثیر زیادی دارد و قبل از آرایش چشم ها باید بدانید هر رنگ سایه چه کاربردی دارد و و چه سایه هایی مناسب چشم مشکی است.

 

آرایش چشم مشکی

 

 

آیا شما هم نمی دانید برای چشمان مشکی از چه رنگ سایه ای استفاده کنید تا چشمانتان فرینده تر شود؟ این مشکل بسیاری از بانوان نیز هست. ما در این مقاله نحوه ی انتاخب سایه مناسب با چشم مشکی را به طور کامل توضیح داده ایم و عکس هایی از مدل میکاپ چشم مشکی برایتان در نظر گرفته ایم.

 

نحوه انتخاب سایه مناسب برای آرایش چشم مشکی :


قبل از هر چیز باید بدانید که سایه های روشن باعث درشت تر شدن رنگ چشم ها میشوند و سایه های تیره به چشم فرم می دهند از این رو در بیشتر مواقع آرایشگران هنگام آرایش چشم برای وسط پلک از رنگ سایه روشن استفاده می کنند و برای انتهای پلک از سایه تیره به این ترتیب هم چشم ها بزرگتر دیده می شوند و هم فرم خاص و مشخصی به خود میگیرند. اگر دارای چشمانی مشکی یا تیره هستید بسیار خوشبختید زیرا میکاپ چشم سیاه با هر رنگ سایه ای زیبا می شود و محدودیتی برای انتخاب رنگ سایه ایجاد نمی کند و می توانید متناسب با رنگ پوست و رنگ لباستان بهترین آرایش چشم را برای خود برگزینید. با این حال باز هم سه نکته کلیدی انتخاب رنگ سایه را برایتان آورده ایم تا انتخاب راحتتری داشته باشید.

 

سه نکته کلیدی انتخاب رنگ سایه برای میکاپ چشم سیاه :


۱. رنگ های سیاه و سورمه ای و نوک مدادی سایه باعث بزرگتر دیده شدن عنبه میشوند.


۲. رنگ های سبز و خاکستری و آبی برای چشم های قهوه ای متمایل به مشکی مناسب است و باعث جذابیت هرچه بیشتر چشم ها میشود.


۳. اگر دوست دارید چشمانتان برجسته تر دیده شود باید از سایه های دودی استفاده کنید تا چشمانتان فریبنده و جذاب شود.

 

 

کشیدن خط چشم در زیبایی چشمان مشکی تاثیر به سزایی در زیبایی چشم ها دارند. برای چشم های تیره میتوان از خط چشم برای بالای پلک و حتی خط چشم زیر پلک استفاده کرد. برای میکاپ چشم مشکی از خط چشم های رنگی نیز میتوانید استفاده کنید. ولی توصیه میشود کنار خط چشم رنگی از خط چشم مشکی هم استفاده کنید تا چشم هایتان درشت تر و جذاب تر شود.


ابتدا با سه نمونه اموزش مرحله ای میکاپ چشم تیره و مشکی آشنا خواهید شد. و در ادامه با مدل های سایه چشم جدید و میکاپ چشم زیبا و متنوع آشنا شوید.

 

آرایش چشم مشکی

 

آرایش چشم مشکی

 

آرایش چشم مشکی

 

آرایش چشم مشکی

arga.com

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۱۳فروردين

نحوه آرایش چشم قهوه ای با متد های روز + تصاویر

 

 

آرایش چشم باید مطابق با رنگ چشم انتخاب شود ازاین رو نحوه ی آرایش چشم قهوه ای باتوجه به رنگ چشم از روشن تا تیره و تعیین رنگ سایه های مناسب آنها همراه با جدیدترین عکس های آرایش چشم قهوه ای را در این مقاله مشاهده میکنید.

 

 

آرایش چشم قهوه ای

 

اگر چشمانی قهوه ای دارید به خاطر این لطف پروردگار به شما تبریک میگوییم زیرا میکاپ چشم قهوه ای از دیگر رنگ چشم ها ساده تر ست و جذابیت خاصی نیز دارد. چشم های قهوه ای با همه رنگ سایه میکاپ می شوند و این بزرگترین مزیت قهوه ای بودن چشم است. در این مقاله رنگ چشم قهوه ای از روشن تا تیره دسته بندی شده اگر به دنبال تطبیق بیشتر میکاپ با رنگ چشمتان هستید مطلب زیر را بخوانید.

 

برای آرایش چشم قهوه ای چه رنگ سایه ای بهتر است ؟


در این مقاله چشمهای قهوه ای از روشن تا تیره طبقه بندی شده اند و برای هر رنگ میکاپ خاصی پیشنهاد شده است برای تطبیق بیشتر رنگ چشمها و رنگ سایه و فریبنده تر شدن میکاپ چشمها باید بدانید با چه سایه ای میکاپ کنید تا جذابیت چشمها دوچندان شود و به آرایش صورت خود جلوه ای خاص ببخشید.

 

چشم های یشمی :


این چشم ها ترکیبی از چشم عسلی قهوه ای با رگه هایی از سبز است. برای میکاپ چشم میشی بهتر است از سایه های دودی یا بنفش روشن و بژ استفاده کنید البته بنفش تیره و برنز هم جذابیت خاصی به چشمانتان میبخشد.

 

 

آرایش چشم قهوه ای

 

چشم های قهوه ای روشن (عسلی ) :
برای میکاپ چشم قهوه ای روشن شما باید از سایه زرد روشن و یا طلایی استفاده کنید و برای اینکه به چشمتان حالت کشیدگی بدهید و آنها را فریبنده کنید کافیست سایه ای تیره را در انتهای چشمان خود بزنید و به سمت بیرون بکشید.

 

آرایش چشم قهوه ای

 

چشم های قهوه ای متوسط :
برای این رنگ چشم میتوانید هم از سایه های روشن استفاده کنید و هم از سایه های تیره در دو حالت نیز چشمانتان زیبایی فوق العاده پیدا میکنند. بنفش تیره و ارغوانی جذابیت خاصی به چشمانتان میدهد و برای داشتن میکاپ کلاسیک میتوانید از سایه های طلایی و مسی و برنز نیز استفاده کنید.

 

آرایش چشم قهوه ای

 

چشم های قهوه ای تیره :
برای آرایش چشم قهوه ای، می توانید از سایه های تیره استفاده کنید اما از آن جایی که میکاپ های تیره در بعضی مواقع زننده جلوه می کند بهتر است از میکاپ های تیره و روشن استفاده کنید.

 

آرایش چشم قهوه ای

 

عکس های زیر نمونه های زیبایی از میکاپ چشم قهوه ای هستند که میتوانید از آنها برای میکاپ خود کمک بگیرید.

 

آرایش چشم قهوه ای

 

آرایش چشم قهوه ای

 

آرایش چشم قهوه ای

 

آرایش چشم قهوه ای

 

آرایش چشم قهوه ای

 

آرایش چشم قهوه ای

 

arga.com

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۰۸فروردين

 

آرایش چشم آبی با تکنیک های حرفه ای و نمونه های موفق میکاپ چشمان آبی

 

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های آرایش چشم آبی با متدهای جدید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

 

میکاپ چشم آبی

 

میکاپ چشم آبی و سبز مشکل تر از میکاپ چشم های قهوه ای و مشکی است و اگر چشمان شما رنگی می باشد بهتر است ترفندهایی را در هنگام میکاپ آن ها رعایت کنید تا ظاهری ایده آل و متفاوت در مهمانی ها و مجالس داشته باشید.

 

تکنیک هایی برای آرایش چشم آبی


چشم های آبی بسیار زیبا هستند و اگر بدرستی میکاپ شوند ظاهر شما ایده آل و متفاوت تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام میکاپ چشم ها با رنگ آبی حساسیت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی مدل های میکاپ چشم قهوه ای و میکاپ چشم مشکی را مشاهده کردید در ادامه با ترفندهایی برای میکاپ چشم آبی آشنا خواهید شد.

 

میکاپ چشم آبی

 

میکاپ چشم آبی


برای میکاپ چشم های آبی ابتدا روی پلک خود را با کمک کرم پودری مناسب بپوشانید سپس از رنگ سایه مناسبی برای کشیدن سایه چشم های خود استفاده نمایید.


سایه چشم با رنگ های قهوه ای و مسی و برنز و هلویی و صورتی و مرجانی و نارنجی برای میکاپ چشم های آبی مناسب تر هستند و این رنگ ها باعث می شوند تا چشم ها با رنگ آبی جذاب و منحصر به فردتر به نظر برسند.


بعد از کشیدن سایه چشم نوبت به کشیدن خط چشم می رسد توجه داشته باشید که افراد با چشم های آبی نباید خط چشم را از میکاپ چشم های خود حذف کنند زیرا چشمان آبی با خط چشم جذابیت بیشتری پیدا می کنند.


اگر مژه های شما کم پشت است می توانید برای پرپشت به نظر رسیدن آن ها از مژه مصنوعی استفاده نمایید. در صورتی که دارای مژه هایی پرپشت هستید برای خوش فرم تر شدن چشم ها ابتدا مژه هایتان را به کمک فرمژه فرم و حالت دهید سپس از ریمل برای فرم دادن به مژه های خود استفاده نمایید تا زیبایی میکاپ چشم هایتان چند برابر شود.

 

میکاپ چشم آبی

 

میکاپ چشم آبی

 

میکاپ چشم آبی

 

میکاپ چشم آبی

arga.com

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۰۸فروردين

آرایش چشم مجلسی مخصوص چشم های سبز

 

آرایش چشم سبز

 

چشمان سبز به طور کلی جذاب هستند اگر در انتخاب رنگ آرایش چشم حرفه ای عمل کنید چشم های جادویی و خیره کننده ای خواهید داشت.


بهترین مدل آرایش چشم برای چشم سبز


خانم هایی با چشم های سبز رنگ جذاب ترین و جادویی ترین چشم ها را دارند اما باید در انتخاب رنگ و سبک آرایش چشم دقت کنند تا زیبایی چشم هایشان دوبرابر شود، اگر شما هم چشمان سبز رنگ دارید و دنبال بهترین مدل های آرایش چشم مخصوص چشم های سبز رنگ هستید در این بخش از دنیای مد نمناک 9 مدل آرایش چشم شیک و مجلسی را مشاهده کنید و ایده بگیرید.


ترکیب رنگ بنفش و سبز فوق العاده است پس از سایه چشم بنفش برای چشمان سبزتان غافل نشوید، سایه چشم بنفش امسال حسابی مد است و میتواند چهره جذابی به شما ببخشد. به طور کلی بهترین رنگ های سایه چشم برای چشم های سبز عبارتند از:بنفش، یاسی، دودی، سبز و صورتی که پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.

 

آرایش چشم سبز

 

آرایش چشم سبز

 

آرایش چشم سبز

 

آرایش چشم سبز

 

آرایش چشم سبز

 

آرایش چشم سبز

 

آرایش چشم سبز

 

namnak.com

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۰۸فروردين

چگونه حرفه ای رژلب بزنیم؟

رژلب مات

 

ژلب های مات پرطرفدارترین لوازم آرایش سال 2018 هستند, استفاده از رژ لب های مات تکنیک های خاصی دارد که در این مطلب به آن ها اشاره میکنیم.

 

تکنیک های رژ لب مات زدن


رژ لب های براق امروزه دیگر طرفدار ندارند و رژ لب های مات جای آن ها را گرفته است, این ترند جدید بین خانم ها بسیار محبوب است و از آن به خوبی استقبال میکنند. رژ لب های مات در انواع تیره و روشن وجود دارند که که انتخاب آن ها سلیقه ای است, استفاده از رژ لب های مات یک سری تکنیک و ترفند دارد که با دانستن آن ها میتوانید به صورت حرفه ای رژ لب مات بزنید.

 

رژلب مات


کانسیلر بزنید


اگر لب های تیره ای دارید و میخواهید رژلب روشن بزنید بهتر است اول تیرگی لب ها را کمی برطرف کنید, برای این کار با استفاده از کانسیلر رنگ لب ها را کمی خنثی کنید تا رژ لب روی لب هایتان زیباتر نمایان شود.


خط لب بکشید


اگر میخواهید لب هایتان کمی بزرگتر از آن چیزی که هست جلوه کند باید با خط لب فرم دل خواه تان را بکشید و سپس با رژ لب های مات داخل آن را پر کنید. حواس تان باشد خط لبی که استفاده میکنید باید همرنگ رژ لب تان باشد.

 

رژلب مات


هایلایتر بزنید


برای اینکه لب ها کمی قلوه ای تر به نظر برسند باید از هایلایتر استفاده کنید, هایلایتر را وسط لب پایینی فقط بزنید تا لب های کوچک تان حالت برجستگی به خود بگیرند.


انتخاب رنگ رژ لب


اگر لب های نازکی دارید بهترین انتخاب برای شما رژ لب های مات هستند, برای اینکه لب هایتان کمی برجسته تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های روشن برای رژلب تان انتخاب کنید.


تثبیت کننده رژ لب


برای اینکه رژ لب تان ماندگاری بیشتری داشته باشد و ساعات طولانی روی لب تان بماند باید از تثبیت کننده های مات برای رژ لب استفاده کنید , با این کار میتوانید به راحتی نوشیدنی بخورید و نگران پاک شدن رژ لب تان نباشید.

 

namnak.com

 

آرایشگاه عروس هانا شیراز
۰۸فروردين

آرایش صورت برنزه

 

سالن زیبایی عروس هانا

09179091363 حیدری

فرهنگشهر

آرایشگاه عروس هانا شیراز