سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

لنز چشم مناسب رنگ پوست های سبزه و روشن|لنز چشم

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۵۵ ب.ظ

سالن زیبایی در شیراز

لنز چشم مناسب رنگ پوست های سبزه و روشن

 


انتخاب رنگ لنز چشم مناسب تابع عوامل زیادی از جمله رنگ مو یا ظاهر پوست است. اما در نهایت بستگی دارد به سلیقه شما و اینکه دوست دارید ظاهری طبیعی، دراماتیک یا دوست داشتنی تر داشته باشید.
اگر مایلید رنگ چشم تان را تغییر دهید اما نمی دانید کدام رنگ لنز مناسب شماست این بخش از دنیای مد نمناک به شما کمک خواهد کرد تا لنزی متناسب با پوستتان انتخاب کنید تا ظاهر شما جذاب تر گردد.


رنگ لنز چشم مناسب برای پوست سبزه


اگر دارای پوست سبزه ای هستید و مانند بسیاری از مردم فکر می کنید رنگ های روشن برای پوست شما مناسب نیست در اشتباهید . رنگ عسلی یا قهوه ای روشن، رنگ عالی و جذابی هستند و مناسب پوست های سبزه می باشند .

برخی از درجه های آبی و سبز نیز مناسب پوست های سبزه هستند اما درجه های روشن آنها برای این افراد مناسب نیستند. افراد دارای پوست سبزه که خواهان ظاهر دل انگیز و متفاوت هستند ، بهتر است لنز چشمی به رنگ خاکستری به نسبت تیره را امتحان کنند .

 

 

آرایشگاه عروس در شیراز

 

رنگ لنز چشم مناسب برای پوست متوسط یا گندمی


برای افرادی که رنگ پوست آنها متوسط و یا گندمی است استفاده از رنگ های روشن، به خصوص رنگ سبز بسیار مناسب است اما به این شرط که آنان از آرایش سبز استفاده نکنند .

رنگ عسلی، فندقی و خاکستری نیز تاثیر شگفت انگیزی بر چهره این افراد می گذارد اما اسفاده از لنز چشم آبی رنگ به این افراد توصیه نمی شود . اگر دارای این رنگ پوست هستید و تصمیم دارید رنگ ملایم و رقیقی انتخاب کنید لنز سرمه ای برای شما مناسب و زیباست.

 

آرایشگاه عروس در شیراز


رنگ لنز چشم مناسب برای پوست سبزه روشن یا سفید


لنزهای به رنگ آبی و طوسی با همه طیف رنگیشان رنگ های فوق العاده ای برای افراد سفید پوست هستند مخصوصا اگر این افراد با این لنز لباس سفید بپوشند . ارغوانی و بنفش رنگ های بسیار زیبایی برای جلب توجه و تمام مناسبات هستند. افراد با پوست روشن اگر از لنز ارغوانی بدون آرایش نیز استفاده کنند ظاهرشان طبیعی خواهد بود.

 

آرایشگاه عروس در شیراز

 

لنز چشم مناسب برای تمام رنگ های پوست


لنزهای ترکیبی که سه درجه از یک نوع رنگ را درون خود دارند برای انواع پوست ها مناسبند . شما دارای هر وع رنگ پوستی که باشید بهتر است لنزهای رنگی مختلف را انتخاب کنید زیرا هیچ قوانین مشخص و محدودی برای انتخاب رنگ مناسب وجود ندارد.

 

 


رنگ لنز چشم برای پوست های گرم، رنگ های روشن


هنگام خریدن لنز رنگی به تن سرد یا گرم پوست تان دقت کنید . اگر شما دارای رگ هایی به رنگ آبی باشید رنگ پوست شما سرد است و اگر این رگ ها سبز باشند رنگ پوست شما گرم است یا اگر در رنگ پوست تان کمی زردی وجود دارد یعنی پوست تان گرم است و اگر در رنگ پوست تان تن های آبی وجود دارد یعنی رنگ پوست تان سرد است. برای پوست های گرم بیشتر رنگ های روشن در طیف قهوه ای مناسب است و برای پوست های سرد رنگ های تیره تر در طیف آبی مناسب است.

آرایشگاه عروس در شیراز

 

رنگ لنز چشم را نزدیک رنگ چشمان تان انتخاب کنید


اگر دارای چشمانی به رنگ قهوه ای تیره هستید با یک لنز ساده رنگ آن ها را تبدیل به عسلی یا قهوه ای با رگه های سبز یا رگه های طلایی کنید بدون آنکه کسی متوجه شود که در چشم های تان لنز دارید . برای انتخاب رنگ لنز بهتر است آنها را نزدیک رنگ چشم خودتان انتخاب کنید، زیرا این نوع رنگ ها جلوه خاصی به چشم ها می بخشندو شما را طبیعی نشان می دهند.

 

آرایشگاه عروس در شیراز


میزان استفاده هم در انتخاب رنگ لنز چشم مهم است


اگر می خواهید از لنزتان هرروز استفاده کنید یک رنگ طبیعی تر انتخاب کنید اما اگر استفاده از لنزتان مختص به بعضی مناسبت های خاص است از رنگ های کمی فانتزی تر استفاده کنید تا چهره شما ویژه تر شود.

 

آرایشگاه عروس در شیراز

 

namnak.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی