سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

لیفت مژه | مراقبت های لیفت مژه

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ب.ظ

لیفت مژه در شیراز

مراقبت های پس از لیفت مژه

 

 

فقط یک روز پس از انجام لیفت مژه  نباید مژه ها خیس شوند چرا که مژه ها باید خشک باشند تا کراتین و ویتامین های مورد استفاده در لیفت مژه بتوانند بطور کامل در مژه ها نفوذ کرده و بعد از آن دیگر از داشتن مژه های پرپشت و بلند خود لذت ببرید. اگر اهل ورزش کردن، بخصوص ورزش شنا هستید، مطمئن باشید که مشکلی برای مژه ها تان پیش نمی آید؛ زیرا شستشو، رفتن به حمام، شنا و سونا هیچ آسیبی به آن وارد نمی کند. هر چند توصیه می کنیم که خانمهایی که از  لمینت مژه استفاده می کنند، از فعالیت های طولانی مدت در آب خودداری کنند.

در مورد مزایای لمینت کردن مژه ها یا همان لیفت مژه ها باید ادامه دهیم که با لمینت مژه بدون نیاز به وسایلی مانند فرمژه، مژه ها حالت فر کرده دارند و به مدت چند هفته این حالت را دارند.

خوب است بدانید که هدف از لمینت مژه رنگ کردن آنها است، گویی که ریمل زده هستند و البته رنگ با تاب دادن به آن هاست که باعث جلوه دادن به چشم می شود؛ در حقیقت لمینت مژه چشم ها را بازتر و درشت تر نشان می دهد و همین هم باعث پرطرفدار شدن این روش در بین خانمها شده است.

این را هم بدانید که هیچ روش دیگری  مانند  لمینت مژه باعث تقویت مژه ها نمی شود و بیشتر روش های زیبایی مژه ها، تنها باعث آسیب رساندن به آن ها می شوند.

اگر اهل استفاده از لنز هستید، این را بدانید که در  لمینت مژه به چشم ها هیچ صدمه ای وارد نمی شود و شما می توانید به راحتی از لنز مورد نظرتان استفاده کنید.

در لمینت مژه  امکان استفاده از سایر محصولات آرایشی بهداشتی برای فرد وجود دارد حتی فرد می تواند از ریمل هم استفاده کند. حتی در  لمینت مژه می توانید بدون نگرانی چشم ها را در صورت نیاز بمالید.

نکته مهم آن است که از مژه های مصنوعی در لمینت مژه استفاده نمی شود و به همین علت هم نیازی به ترمیم مژه ها نیست.

 

arosun.ir

 

سالن زیبایی هانا
فرهنگشهر
09013687625

 

 

 

لیفت و لمینت مژه

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی