سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

انواع مدل کاشت ناخن|کاشت ناخن در شیراز

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۳۱ ب.ظ

انواع مدل کاشت ناخن

 


چند نوع کاشت ناخن داریم؟

کاشت ناخن ها در مدل های متفاوتی و با روش های گوناگونی ابداع شده و پیاده سازی می شوند که در ادامه می توانید با انواع مدل از روش های کاشت ناخن آشنا شوید.

 

1- کاشت ناخن ژله ای


کاشت ناخن ژله ای یکی از دسته کاشت های بسیار زیبا و با دوام است که در مقایسه با روش های دیگر می تواند جذابیت بسیار زیادی را برای ناخن ها ایجاد کند. در این نوع از کاشت از ژل در سه مرحله با نام های بیلدینگ ژل ( ژل زیر سازی )، فینیشینگ ژل ( ژل استحکام دهنده ) و تاپ شاین ( ژل نهایی درخشان ) استفاده می شود. ابتدا بر روی ناخن ها زیر سازی و سوهان کشی و مانیکور انجام می شود و پس از اعمال محلول ضد قارچ بر روی ناخن ها مراحل ژل گذاری انجام خواهد شد. در انتها بر روی این نوع از کاشت می توان از انواع مدل دیزاین همچون فرنچ، لاک و انواع مدل از طراحی های شیک و ساده استفاده کرد.

کاشت ناخن در شیراز


2- کاشت ناخن پودری


کاشت ناخن پودری در واقع از اولین روش های کاشت و طراحی و ناخن بشمار می رود که هنوز هم از دسته روش های پرطرفدار در کاشت به حساب می آید. در این روش از پودر اکریلیک و لیکوئید استفاده می شود که پس از آغشته کردن این دو ماده با یکدیگر خمیر کاشت پودر آماده شده و آن را بر روی ناخن ها خواهند زد. زمانیکه پودر خشک شد بر روی آن سوهان کشی دقیقی انجام می گردد تا در نهایت بتوان شکل ظاهری مورد نظر همچون نوک تیز، کوتاه، بلند و … را ایجاد کرد.

 

چند نوع پودر کاشت ناخن داریم؟


اولین چیزی که باید بدانید این است که پودر های اکریلیک مورد استفاده در کاشت در نوع سخت و نرم تولید شده اند تا ناخن کارها بتوانند بسته به میزان سخت و نرم بودن مدل مورد نظر ترکیبی مناسب را ایجاد نمایند. اما پودرهای مورد استفاده دارای 4 دسته بندی مختلف به شرح زیر خواهند بود:

 

پودر کاشت کریستالی: این پودر هیچ رنگ خاصی در خود ندارد، و عموما به عنوان لایه آخر در کاشت گریم استفاده می شود، و وظیفه آن ایجاد قوس و یکدست کردن سطح می باشد. این نوع از پودر می تواند جزییات کاملی از سطح زیرین کار به نمایش بگذارد و در واقع در کاشت ناخن شیشه ای و کریستالی بسیار کاربرد خواهد داشت.


پودر کاشت پینک یا صورتی: این نوع از پودر دارای یک رنگ ملایم صورتی است که می تواند زیبایی بیشتری را در کاشت ایجاد کند. این پودر نیز همچون پودر کریستالی قادر است تا جزییات سطوح زیرین را به خوبی به نمایش بگذارد. این نوع از پودر نیز دارای خاصیت پوشانندگی قوی نیست و در کاشت هایی که ساده هستند و می خواهیم تا نمای ناخن طبیعی را به نمایش بگذاریم استفاده خواهد شد.


پودر کاشت کاور یا پوشاننده: این نوع از پودر ها دارای رنگ های متفاوتی همچون هلویی، صورتی و کرم هستند و ظاهری کاملا پوشاننده دارند، به شکلی که هیچ یک از جزییات زیرین خود را به نمایش نمی گذارند. کاشت ناخن هلویی دقیقا استفاده از رنگ هلویی این نوع از پودر های پوشاننده است که رنگ زیبا و طبیعی به ناخن ها می بخشد.


پودر کاشت رنگی : پودر هایی هستند که دارای تناژهای مختلف و وسیعی از رنگ ها هستند که برای طراحی و دیزاین روی ناخن ها از آنها استفاده می شود.


کاشت ناخن ژله ای بهتره یا پودری ؟


قبل از هر کاری توجه داشته باشید که برای کاشت حتما از یک ناخن کار مجرب استفاده کنید، چراکه یک متخصص در این کار می تواند تضمین کند که کاشت شما تا چه حد ماندگاری داشته و در اثر تماس با شرایط هوای خاص کمتر دچار مشکل گردد. کاشت ناخن با ژل مناسب برای نواحی مرطوب است و در این شرایط هوایی ماندگاری بیشتری دارد. درست در نقطه مقابل کاشت ناخن پودری مناسب برای کسانی است که در مناطقی با هوای گرم و خشک زندگی می کنند. کاشت ناخن ژله ای دارای ظاهری ظریف، شفاف تر و زیباتر می باشد اما در هوای خشک ترک برداشته و از بین خواهد رفت.

کاشت ناخن در شیراز


کدام کاشت ناخن بهتر است؟


کاشت ناخن با پودر استحکام بسیار بیشتری نسبت به کاشت ژل داشته و بدون شکستگی و هوا گرفتگی می تواند بر روی ناخن های شما باقی بماند. این نوع از کاشت به هیچ عنوان در نواحی خشک ترک بر نمی دارد و بسیار مقاوم بر جای خود باقی خواهد ماند. قیمت کاشت پودری از کاشت ژله ای کم تر است و برای کسانیکه بودجه ای نسبتا کم در نظر گرفته اند بسیار مناسب می باشد.

 

3- کاشت ناخن با فرمر


فرمر یک وسیله با جنس کاغذی است که بر روی ناخن ها نصب می گردد و اجازه می دهد تا ناخن کار شما بتواند مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها اندازه های مختلفی نیز تعبیه شده است که کمک می کند تا ناخن کار بسته به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به سادگی تعیین کند. در این روش هم از ژل و هم از پودر های رنگی می توان استفاده کرد.

کاشت ناخن در شیراز


4- کاشت ناخن گریم


کاشت گریم یکی از روش های جدیدی است که در واقع همان کاشت ناخن فرنچ نیز می توان آن را نامگذاری کرد. در این نوع از روش می توان صدف ناخن را طراحی کرده و زیبایی بیشتری را برای ناخن ها ایجاد کرد. در واقع این روش کمک می کند تا عیوب ظاهری  ناخن ها بهتر بر طرف شده و در نهایت ناخن ها دارای ظاهری شکیل تر باشند. برای این روش ابتدا باید با پودر هلویی و یا دیگر پودر های کاور صدف ناخن را طراحی کرده و سپس خط فرنچ طراحی گردد. خط فرنچ به صورت یک خط مستقل و کاملا جدا از خط صدف ناخن طراحی می گردد و در نهایت زیبایی بیشتری را برای ناخن ها ایجاد می کند. در این روش هم می توان از انواع تیپ ها استفاه کرد و هم فرمر ها.

کاشت ناخن در شیراز


5- کاشت ناخن با قالب


در این روش از یک قالب که یک ناخن مصنوعی است استفاده می گردد، ابتدا ناخن مصنوعی را با ابعاد ناخن های شما هماهنگ خواهند کرد. پس از آن مواد کاشت داخل ناخن مصنوعی طراحی شده و سپس ناخن مصنوعی را بر روی ناخن طبیعی شما قرار داده و فشار می دهند. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی مواد کاشت خشک شده و ناخن مصنوعی از روی دستان شما بلند خواهد شد.

کاشت ناخن در شیراز

 

ترمیم ناخن با قالب و ژل
آموزش کاشت ناخن با قالب به زبان فارسی
در این روش سوهان کشی بر روی ناخن انجام نمی گیرد و در نهایت ممکن است ظاهر ناخن هایتان به آن شکلی که باید مورد سلیقه شما نباشد. بنابراین این روش از دسته روش هایی است که آنچنان استقبالی از آن نشده و امکان ایجاد عفونت های قارچی نیز در آن بسیار بالاست. به علاوه اینکه این روش دارای ماندگاری زیادی نیست.

 

6- کاشت ناخن بیبی بومر


کاشت بیبی بومر از زیر شاخه های کاشت ناخن گریم است که در آن تلاش برای رفع عیوب ظاهری ناخن و کوتیکول ها می باشد. در این روش باید از دو رنگ مختلف به گونه ای استفاده گردد که رنگ ها در میانه ناخن در یکدیگر محو گردند و هیچ خط فرضی در میان آنها مشخص نباشد.

ؤ


مواد کاشت بیبی بومر چیست؟

مواد این کاشت همان مواد کاشت ژل یا پودر است. تنها نکته ای که باید در این روش مد نظر داشته باشید این است که ابتدا باید قسمت فرنچ ناخن مواد گذاری شده و سپس به سرعت مقداری از آن را بع پایین و به سمت صدف ناخن بکشید. پس از طراحی قسمت فرنچ باید قسمت صدف را نیز به همین شیوه طراحی کرده و با استفاده از قلم مئاد کاشت را به سمت فرنچ ناخن کشیده و پودر ها را در یکدیگر محو کنید.

 

7- کاشت ناخن کروم

 

 

کاشت ناخن کروم در واقع دیزاین ناخن ها توسط پودر کروم است. یکی از پودر های جدیدی که به تازگی علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده و می تواند زیبایی بسیار زیادی را به ناخن های شما بدهد. برای استفاده از این روش ابتدا کار کاشت ناخن ها به طور کامل انجام می گردد. سپس از از یک رنگ پایه برای ناخن ها استفاده می گردد و بر روی آن از پودر های کروم به سلیقه مشتری بر روی ناخن ها مالیده خواهد شد. پس از آن بر روی ناخن از لایه ای محافظ استفاده می گردد و مابقی پودر های باقی مانده بر روی پوست پاک خواهد شد.

 

کاشت ناخن در شیراز

 

8- کاشت ناخن ماربل


یکی از روش های کاشت ناخن و در واقع طراحی ناخن به شکل سنگ مرمر می باشد. یعنی در انتها طراحی ناخن شما به شکل سنگ طبیعی خود نمایی خواهد گرد. برای این کار نیاز به پودر سفید گچی و لاک مشکی و لیکویید خواهید داشت. البته رنگ ها کاملا سلیقه ای بوده و بنا بر سلیق خود می توانید رنگ های مختلفی را در دیزاین ناخن استفاده کنید. در این روش ابتدا پودر گچی بر روی ناخن قرار گرفته و سپس با لاک مشکی بر روی آن خط های نا متوازن کشیده می شود. پس از آن به واسطه استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی کشیده و آنها را به شکل رگه های سنگ مرمر هدایت خواهید کرد.

 

9- کاشت ناخن دیپینگ


نوعی از کاشت که در آن از قلم استفاده نمی شود و برای انجام کار تنها از پودر و پرایمر استفاده می گردد. به این شکل که ابتدا بر روی ناخن پرایمر زده و سپس قسمتی از ناخن که می خواهیم به پودر آغشته گردد را داخل پودر کرده و خارج می کنیم و این مراحل را تکرار می کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم. نکته مهم اینجاست که هر بار باید تا زمانیکه پرایمر خیس بوده و خشک نشده به سرعت ناخن را داخل پودر برده و خارج کنید. در آخر زمانیکه به ضخامت دلخواه رسیدیم شروع به سوهان کشی ناخن می کنیم.


10- کاشت ناخن فیبر


نوعی از کاشت که در آن از فرمر و تیپ استفاده نمی گردد. در این روش ابتدا از فیبر ها که رشته هایی نازک هستند بر روی ناخن قرار می دهند و سپس مواد ژل را بر روی آن قرار داده و پس از خشک شدن در دستگاه uv آن را سوهان کشی خواهند کرد.

کاشت ناخن در شیراز


11- کاشت ناخن میکس


نوعی از کاشت ناخن که از ترکیب از کاشت پودر و ژل انجام می گردد. در این روش عموما لایه اول از نوع کاشت پودر بوده و لایه دوم از نوع ژل می باشد. این روش از مابقی روش ها گران تر بوده و زیبایی بیشتری به همراه دارد.

 

12- کاشت ناخن فلای آن


کاشت ناخن به روش fly on یکی از روش های جدیدی است که در آن استفاده از لیکویید و پرایمر حذف شده است. با حذف شدن این دو ماده خطر و ضرر های موجود در کاشت ناخن به شدت کاهش یافته و یکی از راه های بسیار عالی برای خانم های باردار به حساب خواهد آمد. این روش بسیار سبک و زیبا بوده و نیاز به سوهان کشی بسیار اندکی دارد.


13- کاشت ناخن نمازی


کاشت ناخن نمازی یا کاشت ناخن موقت مناسب برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد در این مدل از کاشت ناخن از تیپ استفاده می گردد. این نوع از کاشت نهایتا 10 روز دوام داشته و به دلیل آنکه مدت زمان کمتری بر روی ناخن ها قرار داد مشکلات کاشت ناخن و قارچ را نیز ندارد. در آخر برای ریموو کردن آن نیاز است تا ناخن ها برای مدرت زمان 10 دقیقه ای داخل استون خالص قرار بگیرند تا از ناخن ها جدا گردند.

 

aristeh.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی