سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

تاتوی ابرو|میکروپیگمنتیشن

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ب.ظ

تاتوی ابرو

تاتوی ابرو با 5 روش مدرن! عوارض تاتو ابرو به روش قدیمی چه می باشد؟!

 

تاتوی ابرو روشی برای پُر و خوش حالت تر کردن ابرو با استفاده از رنگ مخصوص تاتو می باشد. این رنگ با ظرافت و به صورت مستقیم و از طریق سوزن هایی که مختص این کار هستند وارد پوست ناحیه ابرو می شوند. با اینکه تاتو ابرو مدل های مختلفی دارد بدیهی است که مدل ابرو تاتو برحسب فرم صورت فرد انتخاب و اجرا می شود. با این وجود نمی توان نقش سلیقه شخصی را نیز در تتوی ابرو  انکار کرد. عوارض تاتو ابرو که یک روش قدیمی محسوب می شود به مراتب از روش های نوین ضخیم کردن و فرم دهی ابروها بیشتر است حتی اگر از بهترین رنگ تاتو ابرو استفاده شود. با ما باشید تا با جزئیات بیشتری از این روش آشنا شوید.

 

تاتو ابرو چیست ؟
تاتو ابرو یک روش قدیمی زیبایی ابروها می باشد که برای رفع نواقص ابرو و افزایش زیبایی آن به کار می رود. این روش در ابتدا  طرفداران زیادی را به خود جذب کرد . اما به مرور با مشخص شدن عوارض و محدودیت های تتوی ابرو و پیدایش روش های نوین برای جلوه دادن به ابرو از طرفداران آن کاسته شد. با این وجود هنوز هم امکان دارد افرادی به دلیل عدم آگاهی از تاتو ابرو استقبال کنند و تن به انجام آن دهند.

 

 

انواع روش های تاتوی ابرو


همان طور که می دانید تاتوی ابرو به انواع خدمات ابرو اطلاق می شود. در حالت کلی تاتو روش های مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است اما در این مقاله هدف ما توضیح هر چه بیشتر روش قدیمی و معمولی تاتو می باشد.

 

تاتوی معمولی (قدیمی): این مدل تاتو به این دلیل که از خیلی وقت پیش ها در ایران انجام می شده است برای بیشتر افراد جامعه شناخته شده است. اما ممکن است این افراد از روش های دیگر تاتو به اندازه تاتوی قدیمی اطلاعات نداشته باشند. از محدودیت های این مدل تاتو می توان به از دست رفتن حالت طبیعی ابروها و مصنوعی شدن آنها اشاره کرد. امروزه این روش کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تاتویابرو

 

 میکروپیگمنتیشن : در این روش با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن که به جای سوزن های تاتو از کارتریج استفاده می کند، در فضایی بین اپیدرم و درم پوست ریز دانه هایی رنگی القا می شوند و بدین وسیله این نواحی رنگ می گیرند. این روش حداقل تخریب بافت را در از خود به جا می گذارد.

 

شیدینگ : یک روش سایه ابرو می باشد که موها در ناحیه تاج ابرو تراکم کمی دارند اما در قسمت انتهایی ابرو این تراکم زیاد می شود. بیشتر مورد تقاضای افرادی است که خواهان ابروهایی فانتزی و در عین حال پر پشت می باشند.

 

شیدینگ ابرو

 

میکروبلیدینگ : این روش اگر همزمان با شیدینگ انجام شود حالتی سایه روشن در ابروها ایجاد می کند.

 

هاشور ابرو : یک نوع تاتوی ابرو محسوب می شود که در آن به جای اینکه از رنگ به صورت یکدست استفاده شود به صورت ترسیم تار موی ابرو انجام می شود. استفاده از این روش به افرادی که ابروهای کم پشت و در عین حال با پراکندگی زیاد دارند توصیه می شود. هاشور ابرو روشی دائمی و در عین حال با ظاهری طبیعی به حساب می آید.

 

هاشور ابرو

 

سایه ابرو : این روش مشابه تاتوی معمولی می باشد. با این تفاوت که از رنگی روشنتر از رنگ تاتو استفاده می شود و در نتیجه فرم ابرویی که با سایه کار شده طبیعی تر از حالت ابروز تاتو شده می باشد. البته سایه ابرو نسبت به تات دوام کمتری دارد. از انواع سایه ها می توان به مدل دائمی ساده، طبیعی و همینطور مخملی اشاره کرد.

 

سایه ابرو

 

فیبروز ابرو : به نوعی تاتوی موقتی به حساب می آید. در این روش طراحی طبیعی تاج ابروها به سادگی قابل انجام است. نکته قابل توجه در این روش این است که بر خلاف تاتوی معمولی رنگ در لایه های سطحی پوست وارد شده و به عمق پوست نفوذ نمی کند.ماندگاری فیبروز بین 1 ماه تا 1 سال تخمین زده می شود.

 

فیبروز ابرو

 

 

teberooz.com

 

انجام انواع خدمات آرایشی در سالن زیبایی هانا

فرهنگشهر

شماره تماس: 09179091363 حیدری

https://www.instagram.com/hanabeautysalon1/?hl=en

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۹
آرایشگاه عروس هانا شیراز

تاتوی ابرو

میکروپیگمنتیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی