سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

چگونه با ارایش چشم را درشت کنیم؟|میکاپ

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۴۴ ب.ظ

چگونه با ارایش چشم را درشت کنیم؟


آرایش کردن اصول خاص خود را دارد، هر نوع از مدل چشمی نوع خاصی از آرایش را می طلبد. به طور مثال آرایش چشم درشت پف دار با ارایش چشم درشت و برامده بسیار متفاوت خواهد بود. یا کسانیکه پلک افتاده دارند باید آرایش چشمی متفاوت با کسانی که دارای پلک های فرو رفته هستند را انتخاب کنند.

 

میکاپ چشم


قبل از آنکه شروع به آرایش بکنید حتما تشخیص دهید که شکل چشمان شما به چه صورت است. اینکه گوشه های انتهایی چشمان شما صاف، افتاده یا رو به بالا است بسیار مهم خواهد بود. بنابراین قبل از شروع به کار از خود یک عکس انداخته و به خوبی به چشمان خود نگاه کنید.

 

میکاپ چشم قهوه ای

 

نحوه ارایش چشم درشت عسلی

برای آنکه یک آرایش چشم درشت و کشیده داشته باشید، قبل از هر کاری زیر سازی آرایش و خصوصا چشم خود را انجام دهید. برای اینکار از پرایمر سایه استفاده کنید تا روی پلک شما کاملا صاف و آماده شده باشد. اگر پلک افتاده دارید استخوان پلک خود را یافته و کمی بالاتر از آن از یک رنگ پایه قهوه ای روشن یا نارنجی کم رنگ استفاده کنید.

این سایه کمک می کند تا استخوان پلک شما واضحا مشخص شده و با بالاتر کشیدن این سایه کمک می کنید تا خطای دید ایجاد شده به بزرگتر نشان دادن پلک شما بیانجامد. اگر پلک افتاده ندارید و چشمانی درشت دارید روی همان خط استخوان پلک خود را سایه بزنید. البته رنگ سایه گفته شده مناسب برای آرایش چشم درشت قهوه ای می باشد، به خاطر داشته باشید برای اجرای هر نوع از رنگ سایه چشم به عنوان پایه و برای مشخص کردن استخوان پلک از روشنترین رنگ در همان خانواده رنگ استفاده کنید.

 

میکاپ چشم قهوه ای

 

آرایش چشم درشت با تصویر و مرحله به مرحله

 


به خاطر داشته باشید برای انواع ارایش چشم درشت باید داخل چشم خود را با رنگ های ملایم رنگ آمیزی کرده و به مرور به انتهای خارجی پلک خود که نزدیک می شوید از سایه های تیره تر و یا رنگی استفاده کنید. در سایه زدن حتما زیر ابرو ها را با سایه ای روشن رنگ آمیزی کنید تا خطای دید ایجاد شده منجر به زیبایی و بزرگتر نشان دادن چشمان شما شود و سعی کنید برای درشت تر نشان دادن چشم های خود انتهای سایه شما به شکل 7 و رو به بالا باشد.

 

میکاپ چشم زیبا

 

انواع مدل از ارایش چشم مخصوص چشمهای درشت



برای کسانیکه چشمانی درشت دارند استفاده از خط چشم هایی گربه ای، بلند و پهن بسیار زیبا و دلربا خواهد بود. چشمان این چنین از افراد برای پیاده سازی آرایش خلیجی و عربی ساخته شده است و به سادگی و زیبایی می توان این چنین از آرایش ها را بر روی آنها پیاده کرد. برای آنکه چشمان شما بزرگتر دیده شود استفاده از مداد سفید یا استخوانی در داخل پلک پایین بسیار توصیه خواهد شد. ریمل زدن مناسب به مژه های بالا و پایین یکی از واجبات برای داشتن آرایش چشم درشت برجسته خواهد بود.

 

آرایش چشم درشت



اگر می خواهید چشمانی درشت تر داشته باشید بهتر است به آرایش ابروهای خود دقت کنید. بهترین آرایش ابرو برای کسانیکه می خواهند چشمانی درشتر داشته باشند پهن و کمی بلند است. برای این کار می توانید به مطلب اصول آرایش ابرو مراجعه کنید.

 

ariste.com

 

 

 

انجام انواع خدمات آرایشی در سالن زیبایی هانا

فرهنگشهر

شماره تماس: 09179091363 حیدری

https://www.instagram.com/hanabeautysalon1/?hl=en

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی