سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

کاشت مژه مصنوعی|کاشت مژه

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ب.ظ

کاشت مژه مصنوعی

 

زیبایی یکی از مهم ترین ملاک هایی است که انسان های سراسر دنیا همیشه به آن اهمیت داده اند. برخی از افراد دوست دارند همیشه به بهترین نحو ممکن دیده شوند و برای این منظور دست به انجام کارهایی می زنند که بتوانند به این مهم دست پیدا کنند. از عمل های جراحی زیبایی مختلف گرفته تا کارهای کوچک و بزرگ دیگری که بدون اغراق می توانند نقش بسیار مهمی در بهتر شدن و بهتر دیده شدن افراد داشته باشند. لازم به ذکر است که لزوما برای زیبایی های بیشتر نیاز به انجام چنین کارهایی نیست. در برخی از موارد وجود نقص های مادرزادی ، مبتلا شدن به بیماری های مختلف و هر حادثه دیگری می تواند فرد را مجبور به انجام چنین کارهایی کند. تایید و یا عدم تایید این موارد کار صحیحی نیست و باید همیشه شرایط را در این زمینه در نظر گرفت. کاشت مژه مصنوعی می تواند یکی از عوامل زیبایی صورت باشد.

 

 

 

کاشت مژه مصنوعی

 

 

انجام انواع خدمات آرایشی در سالن زیبایی هانا

فرهنگشهر

شماره تماس: 09179091363 حیدری

 

 

اما مژه های پر پشت، بلند و جذاب یکی از مواردی است که هر شخصی آن را دوست داشته و تایید می کند. مژه های زیبا و بلند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چشمان و در کل زیبایی شخص دارد. به همین علت است که چند سالی می شود علاقه به کاشت و ترمیم مژه در بین افراد افزایش یافته است. به همین علت ما نیز در این مطلب قصد داریم شما را با کاشت مژه مصنوعی و اکستنشن مژه بیشتر آشنا کنیم. در ادامه تفاوت های بین کاشت و ترمیم مژه را بررسی خواهیم کرد، مراحل کاشت و عوارض آن را معرفی می کنیم و برای شست و شوی مژه های کاشته شده نیز بهترین روش ها را بررسی خواهیم کرد. این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا از خطرات احتمالی در مورد کاشت و اکشتنشن مژه آگاهی کامل پیدا کنید.

 

تفاوت اکستنشن و کاشت مژه مصنوعی

 


کاشت مژه مصنوعی

 

نکته مهمی که وجود دارد این است که بیشتر افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، کاشت و اکستنشن را یکی دانسته و تفاوت های بین این دو را به خوبی تشخیص نمی دهند. به صورت کلی اگر بخواهیم در مورد این تفاوت ها صحبت کنیم باید بگوییم که در روش اکستنشن مژه فرد متخصص از مژه های مصنوعی و طبیعی استفاده کرده و به کمک چسب و به صورت موقتی این مژه های اضافی را در بین مژه های طبیعی فرد مراجعه کننده می چسباند. همان طور که کاملا مشخص است، اکشتنشن مژه یکی از روش های ترمیمی مژه به حساب می آید. شیوه ترمیمی تقریبا کم خطری که برای افرادی مناسب است که پر پشتی و جذابیت مژه های خود را به صورت موقتی می خواهند. در بیشتر موارد در روش اکستنشن مژه فرد استفاده کننده نیاز به ترمیم های دو هفته ای خواهد داشت. مزیت روش اکستنشن نسبت به چسباندن مژه های مصنوعی در این است که اولا ماندگاری بیشتری دارد و ثانیا بسیار سخت قابل تشخیص است. در حالی که مژه های مصنوعی بسیار سریع تشخیص داده می شوند.

اما در روش کاشت مژه، فرد متخصص در این زمینه با استفاده از فولیکول های موی پوست فرد مراجعه کننده، و با استفاده از بی حسی های موضعی، مژه های طبیعی را در بین مژه های خود شخص پیوند می زند. در این روش احتمال تشخیص مژه های اضافه شده پس از مدت کوتاهی بسیار دشوار خواهد بود و در عمل خیلی سخت می توان به این مسئله پی برد. البته مهارت و توانایی فرد متخصص در این زمینه بسیار اهمیت دارد. به دلیل حساسیت این کار و به خصوص آن که پیوند در این روش در نزدیکی چشم صورت می گیرد، برخی از افراد ریسک این روش را به هیچ عنوان می پذیرند.

این که کدام یک از این دو روش برای شخص مناسب است، به میزان بسیار زیادی به خود فرد بستگی دارد. اما به صورت کلی می توان روش اکستنشن را به کسانی پیشنهاد کرد که از نظر سطح تراکم مژه در حد مطلوبی هستند ولی برای جذابیت بیشتر به مژه های پر پشت تر و بلند تر علاقه مند هستند. اما روش کاشت مژه را برای کسانی می توان پیشنهاد کرد که تراکم مژه های بسیار کمی دارند و به صورت جدی به این کاشت نیاز دارند. ولی باز هم انتخاب از بین این دو روش کاملا به خود شخص بستگی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی