سالن زیبایی عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

سالن زیبایی عروس بهترین آرایشگاه عروس میکاپ عروس و شنیون عروس میکروبلیدینگ ابرو فیبروز ابرو اکستنشن مژه کاشت ناخن رنگ و لایت در شیراز

سالن زیبایی عروس میکاپ و شنیون عروس در شیراز

انجام
خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
خدمات تخصصی اکستنشن مژه
خدمات کاشت تخصصی ناخن
خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

مزایا و معایب هاشور ابرو|میکروبلیدینگ

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ب.ظ

مزایا و معایب هاشور ابرو

 

 

هاشور ابرو یکی از روش‌های آرایش نیمه دائم است که مورد توجه قرار دارد و افراد زیادی برای ایجاد فرم زیبا و مناسب برای ابرو و آراستگی دائمی ابرو از آن استفاده می‌کنند.

هاشور ابرو یکی از روش‌های آرایشی نیمه دائمی است که بسیار مورد توجه قرار دارد. از آنجایی که چشم و ابرو تاثیر بسیار زیبایی در ظاهر نهایی فرد دارد، آرایش دائمی ابروها بسیار محبوب شده است.

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید ابروهایی به شکل غیرطبیعی و آنکادر شده داشته باشید، روش هاشور ابرو برای شما بهترین انتخاب است. در این روش، خطوط ریز و باریک در ابرو ایجاد می‌شود که درست شبیه به تارهای ابرو است. این خطوط با رنگ‌های مخصوصی پر می‌شوند و ظاهری جذاب و البته طبیعی در ابرو ایجاد می‌کنند.

با این روش، ابروها فرم می‌گیرند و پرتر به نظر می‌رسند بدون اینکه مثل روش‌های دیگر مثلا تتو، غیرطبیعی جلوه کنند.

این روش مثل بسیاری از تکنیک‌های آرایش دائم، مزایا و معایب متعددی دارد. اگر ابروهایی خالی و بدفرم دارید و دوست دارید فرم زیباتری به ابروهای خود بدهید، یکی از تکنیک‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود، هاشور ابرو است. هاشور ابرو با روش‌های مختلفی انجام می‌شود و نیاز به مهارت و تخصص و آموزش دارد.

آموزش هاشور ابرو، یکی از رشته‌های تخصصی در آرایشگری دائمی و نیمه‌دائمی است.

اگر تصمیم دارید این روش را امتحان کنید، بهتر است که قبل از انجام هر کاری، مزایا و معایب آن را بشناسید.

مزایای هاشور ابرو

 

این روش، جزو متدهای جدید و پرطرفدار برای اصلاح نواقص ابرو است. به خاطر مزیت‌های متعددی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی در ابرو

داشتن ابروهایی با ظاهری طبیعی و زیبا، آرزوی همه است. روش‌های قدیمی اصلاح نواقص ابرو، باعث ایجاد ظاهری غیرطبیعی در ابروها می‌شود. به همین دلیل روش جدید، مورد توجه قرار گرفته است. در هاشور ابرو، فقط خطوط نازکی درست مثل تارهای ابرو ایجاد می‌شود. نتیجه نهایی کار، ظاهری کاملا طبیعی است که بر جذابیت چهره شما می‌افزاید.

عدم نیاز به لوازم آرایش ابرو

یکی از دلایلی که باعث ریزش ابرو می‌شود، استفاده از لوازم آرایش ابرو مثلا سایه‌ها و مدادهای ابرو است. هر چقدر بیشتر از این لوازم آرایشی استفاده کنید، ریزش ابروها بیشتر می‌شود. به همین دلیل، استفاده از این لوازم روش خوبی برای رفع نواقص و پر کردن قسمت‌های خالی ابرو نیست.

علاوه بر این، بسیاری از افراد دوست دارند همیشه ظاهری آراسته داشته باشند و به دلایل مختلف مثلا مشغله زیاد، فرصتی برای رسیدگی دائم به آرایش ابروهای خود ندارند. این دسته از افراد، آرایش‌های دائمی و نیمه‌دائمی را ترجیح می‌دهند.

با کک هاشور ابرو می‌توانید فرم دلخواه ابروی خود را ایجاد کنید، حتی می‌توانید ضخامت و طول ابرو را تغییر دهید. با وجود هاشور ابرو، نیازی به استفاده از لوازم آرایشی ابرو ندارید.

قیمت مناسب

این روش نسبت به بسیاری از روش‌های آرایش دائمی با توجه به مزایای متعدد قیمت نسبتا مناسبی دارد. با این روش در هزینه خرید لوازم آرایش ابرو نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

این روزها متدهای مختلفی برای هاشور ابرو وجود دارد و روشی کاملا رایج است. متخصصان زیادی به این کار اشتغال دارند در نتیجه یک متد نایاب و گران قیمت نیست و می‌توانید با پرداخت مبلغ مناسبی از مزایای آن بهره‌مند شوید.

کمرنگ شدن و محو شدن

این روش، دائمی نیست. یعنی بعد از مدتی کم رنگ و حتی محو می‌شود. در نتیجه، مجبور نیستید فرم ابروهای خود را تا آخر عمر حفظ کنید. بعد از اینکه هاشور ابرو پاک شد، می‌توانید مدل ابروی جدیدی را امتحان کنید یا حتی آن را کوتاه‌تر و نازک‌تر کنید.

معایب هاشور ابرو

این روش، در کنار مزایای متعدد، معایبی هم دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری بدانید.

احتمال عفونت

یکی از مهم‌ترین معایبی که هاشور ابرو دارد، احتمال عفونت است. استفاده از وسایل غیراستریل و بی‌کیفیت باعث ایجاد مشکلات فراوانی در پوست می‌شود. برای اینکه تا حد زیادی از عفونت و مشکلات پوستی ناشی از هاشور ابرو پیشگیری کنید باید این کار را به متخصص و آرایشگر مجرب بسپارید. حتی اگر مجبور باشید که هزینه‌های بیشتری برای این کار بپردازید، حتما مراکز معتبر را انتخاب کنید.

احتمال آلرژی

رنگ‌های مورد استفاده برای هاشور ابرو ممکن است در بعضی افراد باعث ایجاد آلرژی شود. اگر علائم آلرژی را مشاهده کردید سریعا به پزشک مراجعه کنید و داروهای مورد نیاز را مصرف کنید. علاوه بر رنگ، کرم‌های بی‌حس‌کننده‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرند، ممکن است باعث واکنش‌های پوستی در بعضی افراد شوند. در مجموع، اگر نسبت به اینگونه مواد آلرژی دارید، در تصمیم‌گیری برای هاشور ابرو عجله نکنید.

نیاز به مهارت و تخصص

هاشور ابرو کاری تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه فراوانی دارد. این کار را به هر کسی نسپارید. در انتخاب مرکز زیبایی مورد نظرتان دقت کنید. حتما نمونه کارهای انجام شده توسط مرکز را ببینید و در نهایت، بهترین مرکز و ماهرترین متخصص هاشور ابرو را برای کارتان انتخاب کنید. حتی اگر مجبور باشید هزینه‌هایی بیشتر بپردازید ولی قطعا این هزینه بیشتر، ارزش دارد.

 

چون این کار مستقیما با پوست و سلامتی شما در ارتباط است.

دائمی نبودن

دائمی نبودن همانطور که یک مزیت برای این روش است، می‌تواند یک عیب هم باشد. هاشور ابرو بعد از مدتی کمرنگ یا محو می‌شود. در نتیجه اگر می‌خواهید شکل اصلی خود را حفظ کند، باید آن را چند وقت یک بار ترمیم کنید. این روش در واقع یک روش نیمه‌دائمی است.

از آنجایی که بعد از مدتی کمرنگ می‌شود، باز هم نیاز پیدا می‌کنید تا قسمت‌های خالی شده ابرو را با سایه ابرو یا سایر لوازم آرایشی، پر کنید.

نیاز به مراقبت

بعد از هاشور باید تا مدتی از پوست و ابروهای خود مراقبت کنید. در این مدت نباید از هیچ ماده آرایشی استفاده کنید. برای مدت ۲۴ ساعت نباید به ابروهای خود دست بزنید. هیچ نوع لوسیون یا پمادی نباید روی آن قرار دهید.

بعد از هاشور ابرو نباید ابرو را خیس کنید. تا مدتی نباید عرق کنید و در نتیجه اگر ورزشکار هستید، باید تمرینات خود را متوقف کنید. همچنین در مقابل تابش آفتاب قرار نگیرید.

deterland.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۵
آرایشگاه عروس هانا شیراز

مزایای هاشور ابرو

معایب هاشور ابرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی